Saterdag 05 Julie 2014

მეორე დღე



1.    რა არის იმ პროექტის ძირითადი არსი,  რომელსაც კურსის განმავლობაში ჩამოაყალიბებენ?
         ამ პროექტის  ძირითადი არსია  მოსწავლეებმა გააცნობიერონ  ჰორიზონტის არსი,შეძლონ ღია და დახურული ჰორიზონტის განსხვავება, გაეცნონ  ჰორიზონტის  მთავარ და შუალედურ მხარეებს, შეძლონ  გარემოში  ორიენტირებისთვის  კომპასის გამოყენება, გაეცნონ რუკას ,გლობუსს და გეოგრაფიულ ობიექტებს.ასევე შეძლონ პირობითი ნიშნებით რუკის  კითხვა და საჭირო ინფორმაციის მოძიება.


2.     რა კავშირებს  ხედავთ   ყოველდღიურ  ცხოვრებასა  ამ თემას შორის?
          მოსწავლე  ადვილად შეძლებს  ორიენტირებას  ბუნებაში კომპასის და ბუნებრივი ნიშნების  დახმარებით   და  უცხო გარემოში არ გაუჭირდება ადგილის გეგმის , რუკის  დახმარებით გეოგრაფიული ობიექტების  მიგნება.
3.როგორ შეიძლება ინტეგრიება  ტექნიკასთან?
           დამატებითი   ინფნფორმაცია და ფოტო მასალა   მოსწავლეებმა მოიძიონ  ინტერნეტის    დახმარებით.
4.პროექტის რა სცენარზე  ფიქრობთ, როგორია ზოგადი მონახაზი?
      პოექტზე მუშაობა  მოსწავლეებს  განუვითარებს კვლევა- ძიების,  დაკვირვების , მონაცემთა  ინტერპრეთაციის, კვლევის შედეგების  პრეზენტაციის და სოციალური უნარ- ჩვევევების განვითარებას(თანამშრომლობას ჯგუფებში,წყვილებში).  მიეჩვევიან სიძნელეებ-ის დაძლევას, დეტალურად გაეცნობიან  რუკას ,გეოგრაფიულ ობიექტებს,კომპას და მის გა-
მოყეენებას,ბუნებაში ბუნებრივი ნიშნებით ,ჰორზონტის მხარეებით  ორიენტირებას. პრობითი ნიშნების დახმარებით  შეძლებენ გარემოს გეგმის შედგენას.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking